Οι
μαθητές και οι μαθήτριες του Δ' 2, με την καθοδηγηση της εκπαιδευτικού
Τράπαλη Χρυσής, ολοκλήρωσαν με επιτυχία τη φετινή χρονιά το ευρωπαικό
πρόγραμμα eTwinning "Guardians of Nature".
Τα παιδιά δημιουργησαν, έπαιξαν με ψηφιακά εργαλεία, επικοινώνησαν με
άλλες χώρες, διασκέδασαν, αλλά και ευαισθητοποιήθηκαν για την προστασία
του περιβάλλοντος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου