H σχολική χρονιά 2025-2026 έφτασε σχεδόν στο τέλος της! Έμεινε μόνο να μαζευτούμε, για να… αποχαιρετιστούμε και να ευχηθούμε «καλό καλοκαίρι».
Έτσι την Πέμπτη, 11 Ιουνίου βρεθήκαμε όλοι: παιδιά, δάσκαλοι και γονείς στο γήπεδο μπάσκετ του σχολείου μας για την καθιερωμένη τελική γιορτή λήξης, με φετινό τίτλο «Μήνυμα ειρήνης». Κάθε τμήμα προσέγγισε το υπέροχο αυτό θέμα με τον δικό του ξεχωριστό και ιδιαίτερο τρόπο, ώστε να στείλει τελικά το δικό του μήνυμα για ειρήνη και αγάπη σε όλη τη γη.
Τα παιδιά μίλησαν, τραγούδησαν, χόρεψαν, δημιούργησαν σχήματα, σήκωσαν πανό και ταμπέλες με την ελπίδα η φωνή τους να ακουστεί παντού και η ειρήνη να καταφέρει να κερδίσει τη θέση της, όχι μόνο μέσα στην αυλή του σχολείου μας, αλλά στις καρδιές όλων των ανθρώπων! Οι γονείς φάνηκε να συμφωνούν, αφού κι αυτοί στο τελευταίο τραγούδι και κατόπιν καλέσματος από τα παιδιά, άναψαν ενδεικτικά τους φακούς των κινητών τους, προκειμένου να φωτίσουν τον δρόμο για να έρθει η ειρήνη…
Την επόμενη μέρα, Παρασκευή, 12 Ιουνίου σειρά είχε ο αποχαιρετισμός της ΣΤ τάξης. Το κλίμα για μια ακόμα φορά «βαρύ» από αναμνήσεις, φωτογραφίες, βίντεο και λόγια που φανέρωναν ότι οι μεγάλοι μαθητές μας, που πλέον φεύγουν από το σχολείο, πέρασαν κοντά μας έξι υπέροχα χρόνια, γεμάτα εμπειρίες, δράσεις και συναισθήματα!
Τους ευχόμαστε καλή πρόοδο και καλή συνέχεια!
Και σε όλους μας:
καλή ξεκούραση και καλό καλοκαίρι!!!










Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου